Komentarze do notki postanowienia 1 stopnia :P

postanowienia 1 stopnia :P 
18. października 2002 13:31:00
linkologia.pl spis.pl

jem sobie wlasnie obiadek i gadam sobie z Corediankiem na GG....potem ide na poczte i do przychodni...wrrr....a Sarcia i Ola i wogole ich klasa bawia sie teraz na wycieczce....ech....czy ja nadal jestem chora??? nie nie moge byc chora....nie wiem czemu ale ja wole wrocic do szkoly.....mam duzo zaleglsci ostatnio :P

Skonczylam dzis na szczescie referat z biologii :))))) i mam juz za zoba jeszcze zostalo mi z historii....ech....a tak wogole to czekaja mnie teraz same sprawdziany i karkowki: chemia,angielski....ech....jeszcze zadania z majcy trzeba zrobic....ech....biore sie ostro za nauke....co wy na to??heh.....

Śmiać mi sie chce z jednego z kumpli mojego kolegi....ech....dziwny koles i naprawde śmieszny :)))) tak wogóle to jest w szkole kilku takich chlopaków że jak zobaczę to od razu mi się humor poprawia....a niestety sa i osoby które mi ten humor psują.....Mędrek ja Cie tylko LUBIE :)))))

Dobra potem coś jeszcze napisze....ide sie ubrać :P heh......a tak wogóle to ten blog jest jeszcze jak dla mnie za bardzo skomplikowany....ale i tak tło mi sie udalo takie ładne zrobić :))))))  KOCHAM WISŁE KRAKÓW !!!!!!!!!

natkka : :

karotka
18. października 2002 15:22:00
hehe, fajny blogus, czmeu ja go dopiero teraz zauwazylam?:P

znajdziesztuwszystko | pozyczkahipoteczna | karolina-elf | chudziok | mamusia2 | Mailing